nowy na forum / nowy w półświatku...

Tutaj możecie napisać wszystko co nie jest związane z quadami...
ODPOWIEDZ
lenny

nowy na forum / nowy w półświatku...

Post autor: lenny » pn 13 mar, 2006

witam!!

zamierzam właśnie kupic quadzika,
oczywiscie jestem całkowiciezielony w tym temacie!
moje doświadcznia z tym sprzętem to..... widziałem kilka razy
jak Panowie śmigali... pozatym nic!

skąd mam wiedzieć jaki wybrać?
są komisty quadów któe warto odwiedzić i które polecacie?
jakie to są koszty oczywiście po zakupie?

zamierzam bawić się nim raczej amatorsko, jakieś jazdy w łatwym bądż
mało trudnym terenie...

jaką pojemność powinienem wybrać?
jakiś model może polecicie totalnemu amatorowi?

będę wdzięczny za jakieś info w tym temacie!

Zbyszek Gurbiel
Posty: 5
Rejestracja: ndz 19 mar, 2006

Post autor: Zbyszek Gurbiel » pn 20 mar, 2006