Subskrybuj RSS
Szukaj
Rynek quadów
Testy quadów i akcesoriów
Opisy quadów
Gadżety
Akcesoria quadowe
Aktualności rynkowe
Motoryzacja
Samochody
Imprezy quadowe
Relacje z imprez
   - Rajd Dakar
Kalendarz imprez quad / atv
Filmy quad `owe
Poradnik
Od czego zacząć
Technika jazdy
Paragraf
Warsztat i serwis
Tuning
Słowniczek
Ekologia
Gdzie jeździć
Pierwsza pomoc
Nawigacja
FORUM Quadzik.pl
Giełda
Quady nasza pasja
Grupy quadowe
Ja i mój quad
Wywiady
Loża szyderców
Konkursy
Patronat medialny
Silesia Quad Adventure
Poland Trophy
Mistrzostwa OFF-ROAD
MT Rally / MT Series
Dzicz Bieszczadzka
Zlot Grizzly
Wystawa Motocykli
Motomaraton
Polish ATV Challenge
Grupa 4x4
sQuadzik
Przydatne linki i adresy
Niespodzianki
CHumor quadowy
GPSownia
Quadzikowe
Filmy quadzikowe
Kalendarze quadowe
Gazeta quadowa
Quad z syndromem motocyklisty - Wesll Corp
Quad z syndromem motocyklisty - Wesll Corp
Marcin Stachura, źródło: Wesll Corp.
Jeżeli kiedykolwiek chciałeś skręcić quadem przechylając ciało na bok, to znaczy, że ciążył na Tobie syndrom motocyklisty. Co jednak, kiedy połączymy motocykl z quadem? Dajmy na to czterokołowca, który przechyla się w zakręcie względem swojej osi? To będzie dopiero zabawa...

Firma Wesll Corp stworzyła quada opartego stricte na bazie motocykla. Specjalna konstrukcja niezależnego zawieszenia dwóch osi umożliwia przechył pojazdu na boki, zwłaszcza w trakcie jazdy. Dolny wahacz jest stały względem ramy, a wahacz górny przesuwa się w poziomie, w zależności od ułożenia kierownicy i pozycji rider`a.


Całość rozwiązania ma wpłynąć na poprawę komfortu i bezpieczeństwa jazdy czterokołowcem, który z zasady zakręty pokonuje w poślizgu. PoniżeZnajdziecie tu materiał przedstawiający sam produkt oraz nowe elementy zabawy w terenie.



Zobacz co piszą na Forum Quadzik.pl:
Quad z syndromem motocyklisty - Wesll Corp...

Prześlij do znajomego:
link do artykułu Quad z syndromem motocyklisty - Wesll Corp

wstecz
REKLAMA



jak zamieścić...
Prawa autorskie RSS Reklama Polityka Cookies Kontakt
Wszelkie prawa zastrzeżone - Quadzik.pl - wszystko o quadach 2004-2018. ISSN 1899-9158.